THE NEXT OF WAR
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

THE GREAT ARMY ON IKARIAM GAME

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره

العنكبوت FIFO
maandooo
LoRaNsE
Danger Zone
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Danger Zone
المشرف العام للمنتدى
المشرف العام للمنتدى

مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Empty
مُساهمةموضوع: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالسبت أغسطس 28, 2010 4:55 pm

هنا موضوع التبادل و التجاره

يسمح لكل عضو ارسال بريد موزع عالعام للتحاف بعرضه مره واحده لكل عرض هوا يعرضه

و اذا لم يكلمه احد بخصوص العرض يرجى عمل موضوع هنا بنوع و عدد الموارد المطلوبه و مقابلها لكي يرى الجميع طلبك اذا لم يتسنى لأد روءيته في اللعبه
LoRaNsE
مشرف المنتدى الحربى
مشرف المنتدى الحربى
LoRaNsE

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالسبت أغسطس 28, 2010 6:31 pm

المعاهدات التقافية سنوفر القسم لها ومناقشة كل مايدور في ايكاريام Very Happy Very Happy Very Happy
maandooo
مشرف المندى الترفيهى
مشرف المندى الترفيهى
maandooo

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالسبت أغسطس 28, 2010 6:57 pm

LoRaNsE كتب:
المعاهدات التقافية سنوفر القسم لها ومناقشة كل مايدور في ايكاريام Very Happy Very Happy Very Happy

لورنس حبيبى بنسبة للمعاهدات انا هيبقى عندى معاهدات كتيرااااااااااااا اوى وياريت القى حد يقبل المعاهدات scratch scratch scratch Sleep Sleep
Danger Zone
المشرف العام للمنتدى
المشرف العام للمنتدى

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالسبت أغسطس 28, 2010 7:07 pm

maandooo كتب:
LoRaNsE كتب:

لورنس حبيبى بنسبة للمعاهدات انا هيبقى عندى معاهدات كتيرااااااااااااا اوى وياريت القى حد يقبل المعاهدات scratch scratch scratch Sleep Sleep

لورانس حيتم عمل اللي انت طلبته باذن الله Smile Smile Smile

و مااااندوووووو انا حطور المتحف عالفجر باذن الله Very Happy

يعني عندي مكان فاضي لو عاوز Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

العنكبوت FIFO
مشرف المنتدى الدينى
مشرف المنتدى الدينى
العنكبوت FIFO

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالسبت أغسطس 28, 2010 9:58 pm

ده الصح Idea يا دانجر pirat بجد أنا لما أدخل وألاقي 30 رسالة و أحيانا 40 study scratch رسالة صراحة مش بفتح الكل Shocked

بفتح Arrow الرسائل عشوائي

Danger Zone
المشرف العام للمنتدى
المشرف العام للمنتدى

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالسبت أغسطس 28, 2010 10:07 pm

العنكبوت FIFO كتب:
ده الصح Idea يا دانجر pirat بجد أنا لما أدخل وألاقي 30 رسالة و أحيانا 40 study scratch رسالة صراحة مش بفتح الكل Shocked

انا لما بلاقي رسايل كتيييره مبفتحش الا الرسايل الخاصه و الرسايل اللي عبر الدبلوماسي و سعات بفتح الرسايل العام بس لو مش كتيييره بس بفتح رسايل القياده اللي على العام لأن ممكن يكون فيها امر او حاجه زي كده انما و انا مثلا غبت وللا حاجه مبفتحش الرسايل العام لو كتييييره Very Happy

تخيل انا كنت رحت تحالف تاني فتره كده و كانوا بيرغوا عالعام كتيييير تخيل في اليوم الواحد اكتر من 100 رساله و الله

مكنتش بفتحهم كلهم لغاية لما طلع ان في منهم امر بالحرب على تحالف و انا معرفش ههههههههه

بس الحمد لله عرفت من صديق كان معايا في نفس التحالف

عشان كده بقيت لو بغيب مده طويييله و لقيت رسايل فوق ال100 رساله مثلا بفتح رسايل القاده بس لأن اكيد هي اللي فيها الاوامر Smile
maandooo
مشرف المندى الترفيهى
مشرف المندى الترفيهى
maandooo

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالأحد أغسطس 29, 2010 10:59 am

Danger Zone كتب:
العنكبوت FIFO كتب:

انا لما بلاقي رسايل كتيييره مبفتحش الا الرسايل الخاصه و الرسايل اللي عبر الدبلوماسي و سعات بفتح الرسايل العام بس لو مش كتيييره بس بفتح رسايل القياده اللي على العام لأن ممكن يكون فيها امر او حاجه زي كده انما و انا مثلا غبت وللا حاجه مبفتحش الرسايل العام لو كتييييره Very Happy

تخيل انا كنت رحت تحالف تاني فتره كده و كانوا بيرغوا عالعام كتيييير تخيل في اليوم الواحد اكتر من 100 رساله و الله

مكنتش بفتحهم كلهم لغاية لما طلع ان في منهم امر بالحرب على تحالف و انا معرفش ههههههههه

بس الحمد لله عرفت من صديق كان معايا في نفس التحالف

عشان كده بقيت لو بغيب مده طويييله و لقيت رسايل فوق ال100 رساله مثلا بفتح رسايل القاده بس لأن اكيد هي اللي فيها الاوامر Smile

عادى يا دنجر Laughing Laughing انا عن نفسى بحب وبستمتع بقراة الرسايل Rolling Eyes بس احيانا بيقى فى رسالة مهمة alien alien
ادينى بنتسلى study study study bounce bounce
كاكا كاكا

كاكا كاكا

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالأحد أغسطس 29, 2010 11:22 am

والله فكرة كتير كويسه cheers lol!
يوسف هاني 1

يوسف هاني 1

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالإثنين أغسطس 30, 2010 2:35 pm

السلام عليكم
فكره كويسه جدددا وانا عندي فكره اي رساله ملهاش فايده متبعوتهاش علي العام مثلا واحد يرد علي التاني المفروض تكون علي الخاص كده احسن عشان انا لما الاقي رسايل كثيره مش بفتحهاوسعات بتكون فيها حاجات مهمه واشكركم علي المجهود ده
maandooo
مشرف المندى الترفيهى
مشرف المندى الترفيهى
maandooo

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالإثنين أغسطس 30, 2010 5:25 pm

يوسف هاني 1 كتب:
السلام عليكم
فكره كويسه جدددا وانا عندي فكره اي رساله ملهاش فايده متبعوتهاش علي العام مثلا واحد يرد علي التاني المفروض تكون علي الخاص كده احسن عشان انا لما الاقي رسايل كثيره مش بفتحهاوسعات بتكون فيها حاجات مهمه واشكركم علي المجهود ده

يا جماعة انتو مكبرين الموضوع ليه Mad Mad Mad

هو فى ناس رسايله مهمة وفى ناس رسايله مش مهمة Wink Wink Wink

ولو بعتو رسالة على العام وقلتو للناس محدش يستخدم العام ال للضرورى هيبعتو بردو رسايل تافهه Shocked Shocked

كبرو دماغكو Laughing Laughing Laughing
Danger Zone
المشرف العام للمنتدى
المشرف العام للمنتدى

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالإثنين أغسطس 30, 2010 6:32 pm

maandooo كتب:
يوسف هاني 1 كتب:
السلام عليكم

يا جماعة انتو مكبرين الموضوع ليه Mad Mad Mad

هو فى ناس رسايله مهمة وفى ناس رسايله مش مهمة Wink Wink Wink

ولو بعتو رسالة على العام وقلتو للناس محدش يستخدم العام ال للضرورى هيبعتو بردو رسايل تافهه Shocked Shocked

كبرو دماغكو Laughing Laughing Laughing

الغرض من الموضوع ده يا معلم اننا نخفف العام بدون شده

و كمان حفاظا على طلبات التجاره او المبادله انها متضعش

يعني مثلا انا طلبت النهارده 50 ال كبريت مقابل 50 الف خشب

انت مثلا مش معاك النهارده لكن كمان 3 ايام مثلا لقيت انه توفر معاك القدر ده و محدش كان بادل معايا اكيد انت حتعوز تبادلني لن دي فيها فايده ليك و ليا

طب لو مفيش منتدى و كان الطلب عالعام اكيد الرساله بتاعتي دي يا اما انت حتمسحها يا اما حتضيع مع كتر الرسايل

انما هنا في المنتدى لو محدش تاجر معاك او بادلك انت ممكن تحط طلبك هنا في المنتدى عشان طلبك يفضل موجود عشان اللي يتوفر عنده طلبك بعد كام يوم يعرف انك عاوز تبادل او تتاجر
كاكا كاكا

كاكا كاكا

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالثلاثاء أغسطس 31, 2010 2:21 pm

يا شباب العام على المنتدى ولا التحالف؟؟؟ scratch
يوسف هاني 1

يوسف هاني 1

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالثلاثاء أغسطس 31, 2010 2:45 pm

علي المنتدي يا نواف
Danger Zone
المشرف العام للمنتدى
المشرف العام للمنتدى

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالأربعاء سبتمبر 01, 2010 2:37 am

Very Happy

انتظرونا في مفاجأت جديده
amr94

amr94

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالخميس سبتمبر 16, 2010 9:21 am

ماهى scratch scratch scratch confused confused Exclamation Question
mahmoud elbob

mahmoud elbob

مُساهمةموضوع: رد: مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره    مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره  Emptyالسبت سبتمبر 18, 2010 9:03 am

انا مش عارف اقولك ايه يا معلمى

مهم بخصوص تبادل الموارد و عروض التجاره
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مهم بخصوص الحروب و التقارير
» مهم بخصوص الافكار و الاقتراحات
» مهم بخصوص التصويت على القرارات
» مهم بخصوص منتدى تجميع الصور